השר מרגי: "אי אפשר לקיים את כל ההבטחות"

אסתי פלד No Comments on השר מרגי: "אי אפשר לקיים את כל ההבטחות"

שר הרווחה יעקב מרגי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אף אחד לא חשב שתוך חודשיים נטפל בחוסר המשילות, אנחנו מרגישים את התסיסה ברחוב הערבי, אנשים יושבים רגל על רגל ומבקרים את העבודה שלנו" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למצבה של הממשלה עם התפטרות פרוש, והזעם מהצד הימני על נתניהו. "אני לא מאמין שמישהו מוכן לחזור למצב שהיינו לפני הממשלה הזו, אני אומר תמיד שאי אפשר לקבל את הכל, הממשלה עובדת טוב".

על המצב בעם על רקע הרפורמה אמר: "אני לא חושב שחצי מהעם רוצה לשרוף את המועדון, זו קבוצה קטנה של אנשים שהמדינה אף פעם לא הייתה חשובה לה. הם לא מוכנים להיענות להצעה של הנשיא לשבת ולדבר, זו קבוצה קטנה מאוד וקיצונית מאוד".

במענה לשאלת מימרן כי הציבור חש חוסר משילות בדיוק כמו בממשלה הקודמת אמר: "אף אחד לא חשב שתוך חודשיים נטפל בחוסר המשילות, אנחנו מרגישים את התסיסה ברחוב הערבי, אנשים יושבים רגל על רגל ומבקרים את העבודה שלנו, יש דברים שקורים ברשות הפלסטינית שלא קשורים אלינו, דווקא היד החזקה של הממשלה יותר מתסיסה את הרחוב".

על עונש מוות למחבלים אמר: "אין מפלגה שתוכל למלא את כל ההבטחות שלה ב 100 אחוז, אני לא ארגיש בנוח עם כל החלטות הממשלה, כל מפלגה תיאלץ לבלוע צפרדעים. אני אומר לחבריי בממשלה, תהיו חכמים ואל תהיו צודקים. אנחנו נתמוך במה שכלול במשמעת הקואליציונית. לא שמעתי עוד את דעת הרבנים, זה יעבור בקריאה טרומית, עד הקריאה השנייה והשלישית יעברו הרבה מים בנהר ועד אז נדע מה לעשות".

בעניין תפקידו כשר הרווחה אמר: "אנחנו רוצים לשפר את שירותי הרווחה, אנחנו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטיים, בעלי מוגבלויות מקבלים לפעמים שירות לא אנושי. אנחנו צריכים לגייס עובדים איכותיים לתחום הרווחה. כרגע סביבת העבודה של העובדים קשה מאוד. עובדים נמצאים תחת עומס בלתי אנושי".

הריאיון המלא:

 



0 תגובות